Фахівець з адмін.діяльності
Kyiv
|
06 мая 2025
Тип занятости: полная занятость
Посадові обов’язки:
- Оприбуткування, переміщення та списання сировини / матеріалів в ERP
- Підготовка заявок на оплату в 1С
- Участь в погодженні договорів із контрагентами
- Інвентаризація кладових підрозділу
- Проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами
- Ведення документообігу та архівування
- Створення заявок на утилізацію використаних матеріалів
- Оформлення відряджень співробітників підрозділу
- Табелювання та складання графіку відпусток співробітників підрозділу
Знання та навички
- Правила документообігу
- Основи бухгалтерії
- Впевнений користувач комп’ютеру та офісної техніки
- Навики роботи з ERP системами. Перевагою буде досвід роботи з 1С.
Создайте собственное стабильное будущее. Выбирайте лучшую компанию для работы. Присылайте резюме. Мы всегда рады общению и готовы ответить на все Ваши вопросы.