Інженер Service Desk
ЮРіЯ-ФАРМ — це українська фармацевтична група компаній, котра володіє найбільшою площею виробничих потужностей в Україні. Ми вже ведемо діяльність в понад 50 країнах світу та маємо амбітні цілі ввійти в ТОП 100 світових фармацевтичних компаній.
Сьогодні, в умовах воєнного стану, не зупинившись ні на день, ми продовжуємо забезпечувати життєво необхідними лікарськими засобами та виробами медичного призначення як мирне населення, так і ЗСУ.
Запрошуємо в команду Інженера Service Desk. Місце роботи — Київ. Формат — офіс.
ЩО МИ ПРОПОНУЄМО:
-
Офіційне працевлаштування + прозора оплата праці.
-
30 календарних днів відпустки (а не стандартні 24).
-
Смачне безкоштовне харчування в офісі.
-
Сучасна техніка, мобільний зв’язок і все необхідне для роботи.
-
Доступ до продукції компанії за цінами виробника.
-
Комфортний офіс і дружню атмосферу.
-
Можливості для професійного зростання — як вертикального, так і горизонтального.
НАШ ІДЕАЛЬНИЙ КАНДИДАТ
-
Впевнено працює з Windows 7–11 та MS Office, має навички адміністративного налаштування.
-
Вміє створювати зрозумілі навчальні матеріали та підтримувати в актуальному стані Базу Знань.
-
Знає, як проаналізувати внутрішні процеси та автоматизувати рутинні задачі для підвищення ефективності.
-
Має базові знання роботи з мережевим обладнанням: налаштування, діагностика, підтримка.
-
Швидко навчається, гнучко адаптується до нових інструментів і підходів.
-
Проактивний, уважний до деталей, із внутрішньою потребою доводити завдання до результату.
-
Цінує якісну комунікацію, поважає користувача і вміє пояснювати складне — просто.
ЗОНИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
-
Впроваджувати та підтримувати Базу Знань — писати статті, оновлювати інструкції, ділитися досвідом.
-
Надавати техніку «під ключ»: налаштовану, безпечну, з потрібними правами доступу.
-
Автоматизовувати рутину — створювати скрипти, шаблони, спрощувати життя собі й колегам.
-
Шукати, знаходити і вирішувати ІТ-запити співробітників (через тікет-систему).
-
Розвиватися — глибше розбиратись у технологіях, покращувати швидкість і якість сервісу.
-
Дбати про цифрову безпеку користувачів та компанії.
Життя — головна земна цінність. Приєднуйтесь до нашої команди, щоб створювати унікальні рішення, тим самим зберігати і покращувати його!