Заместитель заведующего складом
ЮРіЯ-ФАРМ – це українська фармацевтична група компаній, яка прямує у світ.
ЄДИНА З ТОП 5 УКРАЇНСЬКИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ КОМПАНІЙ, ПОБУДОВАНА З «НУЛЯ».
ЮРіЯ-ФАРМ входить в ТОП-3 національних фармацевтичних компаній України. Володіє найбільшою площею виробничих потужностей в Україні. Веде діяльність в понад 49 країнах світу та має амбітні цілі ввійти в ТОП 100 світових фармацевтичних компаній.
На першому місці в ЮРіЯ-ФАРМ завжди є ЛЮДИ. Компанія входить в ТОП-10 найкращих работодавців України в фармацевтичній галузі.
Запрошуємо в команду Заступника завідуючого аптечного складу
Корпорація пропонує:
- офіційне працевлаштування в Корпорації з ТОП-10 роботодавців України;
- роботу в команді з амбіційними цілями;
- конкурентну оплату праці;
- щомісячну премію за досягнуті цілі;
- можливість відпочинку протягом 30 календарних днів, замість 24 по КЗпПУ;
- кар'єрне зростання та горизонтальний розвиток для результативних співробітників;
- можливість реалізовувати головні цінності Корпорації: ПАРТНЕРСТВО, РІСТ, ПІДПРИЄМНИЦТВО, ДОСЯЖНИЦТВО.
Функціональний перелік обов'язків:
- відповідає за виконання всіх технологічних процесів на аптечному складі;
- веде облік товарно-матеріальних цінностей та прибутково-видаткових документів;
- приймає участь в інвентаризації;
- відповідає за матеріально-технічну базу аптечного складу;
- відповідає за зберігання лікарських засобів на аптечному складі;
- складає встановлену звітність.
Вимоги до кандидата на посаду:
- повна вища освіта, спеціальність організація і управління фармацією;
- знання умов ліцензійних вимог;
- впевнений користувач ПК, 1С;
- аналогічний досвід роботи на складах, в аптеках;
- вміння працювати з оргтехнікою;
- організованість, дисциплінованість, здатність і готовність брати на себе відповідальність.
Робимо разом свій внесок в майбутнє України, наближаючи нашу спільну Перемогу!
* Зверніть увагу, стандартний процес відбору в Юрія-Фарм займає до 7 робочих днів від моменту подачі резюме. Зворотній зв’язок отримають ті кандидати, які відповідають вимогам вакансії.