Інженер служби підтримки
ЮРіЯ-ФАРМ — це українська фармацевтична група компаній, яка прямує у світ.
ЄДИНА З ТОП 5 УКРАЇНСЬКИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ КОМПАНІЙ, ПОБУДОВАНА З «НУЛЯ».
ЮРіЯ-ФАРМ входить в ТОП-3 національних фармацевтичних компаній України. Володіє найбільшою площею виробничих потужностей в Україні. Веде діяльність в понад 49 країнах світу та має амбітні цілі ввійти в ТОП 100 світових фармацевтичних компаній.
На першому місці в ЮРіЯ-ФАРМ завжди є ЛЮДИ. Компанія входить в ТОП-10 найкращих работодавців України в фармацевтичній галузі.
Запрошуємо в команду Інженера служби підтримки.
Пропонуємо:
- офіційне працевлаштування;
- конкурентну оплату праці;
- безпечний та сучасний офіс;
- безкоштовне харчування;
- ноутбук, корпоративний мобільний зв’язок;
- продукція Компанії за цінами виробника;
- щорічну відпустку тривалістю 30 календарних днів, замість 24 по КЗпПУ;
- ка'єрне зростання та горизонтальний розвиток.
Основні обов’язки:
-
впровадження та підтримка Бази Знань: забезпечення актуальності та ефективного управління Базою Знань, що допомагатиме у вирішенні запитів та забезпечуватиме високий рівень знань про функціонал інформаційних систем компанії;
-
розвиток власних професійних навичок: постійно підвищувати свій рівень професійної майстерності та розвивати напрямки, що вам цікаві, зокрема, у напрямку швидкості, зручності та безпеки в роботі з ІТ-системами;
-
автоматизація процесів: автоматизація простих та рутинних операцій, що допоможе зменшити час, який інженери витрачають на їх виконання, та підвищити ефективність роботи;
-
сервіс та підтримка для співробітників: надавати співробітникам компанії готову та налаштовану для роботи техніку, керуючись правилами інформаційної безпеки, та надавати необхідні права доступу;
- покращення рівня сервісу підтримки: сприяти покращенню рівня обслуговування співробітників компанії в питаннях ІТ-систем та допоможете забезпечити своєчасність виконання запитів до служби підтримки.
Вимоги до кандидатів:
- вища освіта в галузі Інформаційних технологій, Комп'ютерних наук, Математики, Кібернетики або схожій галузі є перевагою.
-
знання Windows7/11, MS Office на рівні адміністрування;
-
створення навчальних матеріалів, актуалізація наповнення бази знань;
-
аналіз і автоматизація внутрішніх процесів;
-
навички роботи з мережевим обладнанням;
-
здатність швидко розвиватися та навчатися.
- буде перевагою: (досвід роботи в службі тех. підтримки, навики роботи з тікет-системами; навчання аудиторії; досвід реалізації ІТ-проектів, досвід роботи з клієнтами, досвід організації/впровадження/підтримки системи управління знаннями, робота на вхідній лінії підтримки);
-
комунікабельність, вміння слухати та чути, пунктуальність, відповідальність, ініціативність, вміння зацікавити та донести інформацію, почуття гумору=)
Робимо разом свій внесок в майбутнє України, наближаючи нашу спільну Перемогу!
Зверніть увагу, стандартний процес відбору в Юрія-Фарм займає до 7 робочих днів від моменту подачі резюме. Зворотній зв’язок отримають ті кандидати, які відповідають вимогам вакансії.