Product Owner (Антибіль та Онкологія)
ЮРіЯ-ФАРМ — це українська фармацевтична група компаній, яка прямує у світ.
ЄДИНА З ТОП 5 УКРАЇНСЬКИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ КОМПАНІЙ, ПОБУДОВАНА З «НУЛЯ».
ЮРіЯ-ФАРМ входить в ТОП-3 національних фармацевтичних компаній України. Володіє найбільшою площею виробничих потужностей в Україні. Веде діяльність в понад 49 країнах світу та має амбітні цілі ввійти в ТОП 100 світових фармацевтичних компаній.
На першому місці в ЮРіЯ-ФАРМ завжди є ЛЮДИ. Компанія входить в ТОП-10 найкращих работодавців України в фармацевтичній галузі.
Запрошуємо в команду Продакт-менеджера (Стратегічний маркетинг).
Пропонуємо:
- офіційне працевлаштування;
- конкурентну оплату праці;
- безпечний та сучасний офіс;
- безкоштовне харчування;
- ноутбук, корпоративний мобільний зв’язок;
- продукція Компанії за цінами виробника;
- щорічну відпустку тривалістю 30 календарних днів, замість 24 по КЗпПУ;
- ка'єрне зростання та горизонтальний розвиток.
Основні обов’язки:
- аналіз ринкових та клінічних трендів, наповнення pipe-line продуктами з високим потенціалом доходу та маржі;
- прогнозування об'єму продажів, оцінка ризиків недосягнення об'ємів та розробка плану для їх мінімізації;
- визначення ключових факторів успіху для досягнення цільових об'ємів продаж у майбутньому та створення цільового профілю продукту на їх основі;
- розробка Стратегічної платформи продукту;
- координація розробки плану лончу продукту, контроль результатів та ініціація перегляду програми лончу в разі не досягнення ключових показників (KPI лончу);
- аналіз можливостей для збільшення об'єму продажів та показників маржинальності продуктів активного портфелю (нові території, нові покази, покращення продукту тощо), ініціація та впровадження необхідних для цього активностей.
Вимоги до кандидатів:
- вища медична (буде перевагою) або фармацевтична освіта;
- англійська (не нижче intermediate);
- знання основ стратегічного маркетингу: аналіз привабливості ринку, аналіз потреб шляхом сегментації, аналіз конурентноспроможності, таргетинг та позиціонування;
- вміння формувати ринкову стратегію: аналіз портфеля та ролі продуктів, вибір конкурентної стратегії, оцінка можливостей росту;
- розуміння особливостей market access для різних груп продуктів в фармацевтичній галузі та їх потенціальний вплив на прибутковість проекту та модель входу на ринок;
- знання законодавчих та нормативно-правових актів, що регламентують фармацевтичну діяльність у обсязі, достатньому для виконання функціональних обов’язків.
Робимо разом свій внесок в майбутнє України, наближаючи нашу спільну Перемогу!
Зверніть увагу, стандартний процес відбору в Юрія-Фарм займає до 7 робочих днів від моменту подачі резюме. Зворотній зв’язок отримають ті кандидати, які відповідають вимогам вакансії.