Marketing Analyst

Kyiv | 09 April 2024
Вид зайнятості: Повна зайнятість

ЮРіЯ-ФАРМ — це українська фармацевтична група компаній, котра володіє найбільшою площею виробничих потужностей в Україні. Ми вже ведемо діяльність в понад 50 країнах світу та маємо амбітні цілі ввійти в ТОП 100 світових фармацевтичних компаній.

Сьогодні, в умовах воєнного стану, не зупинившись ні на день, ми продовжуємо забезпечувати життєво необхідними лікарськими засобами та виробами медичного призначення як мирне населення, так і ЗСУ.

Запрошуємо в команду відповідального, системного Аналітика.

Пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування, можливість бронювання;
  • безпечний та сучасний офіс;
  • безкоштовний обід та смачний перекус;
  • продукція Компанії за цінами виробника;
  • щорічну відпустку тривалістю 30 календарних днів, замість 24 по КЗпПУ;
  • кар'єрне зростання та горизонтальний розвиток;
  • оплата профільного навчання.

Функціональні обов’язки:

  • проводити регулярний та ad hoc аналіз фармацевтичного ринку, підкріплений висновками щодо динаміки та основних тенденцій ринку;
  • аналізувати розвиток компанії, брендів, ефективність каналів комунікації, виявляти та оцінювати фактори, що впливають на них, висвітлювати проблеми та загрози, а також рекомендувати нові можливості для бізнесу;
  • відстежувати та розуміти стратегічні кроки конкурентів (вихід лончів на ринок, зміни в цінах, каналах комунікації тощо), прогнозувати їх вплив на діяльність компанії та брендів;
  • брати участь і проактивно робити свій вклад у процес планування продажів за допомогою аналізу ринку та надання рекомендацій подальшого розвитку. Проводити оцінку впливу активностей компанії на її позиції на ринку. Шукати підходи до автоматизації та оптимізації процесу планування; •
  • забезпечувати якісну підтримку маркетингових інформаційних систем і баз даних, пов’язаних із прогнозуванням, аналізом та звітністю;
  • розробляти та здійснювати аналітичні звіти (PBI, Excel), автоматизовувати їх.

Вимоги до кандидата на посаду:

  • вища освіта (математика, статистика, економіка) та/або фармацевтична;
  • досвід в аналізі фармацевтичного/fmcg ринку від 1-го року, досвід з великими базами даних та багатьма джерелами інформації;
  • розуміння статистичного аналізу та моделювання, ключових методів збору інформації;
  • вміння «пережовувати» дані, знаходити неочевидні причинно-наслідкові зв’язки, інсайти;
  • вільне володіння — Excel, PowerPoint, бажано знання — Power BI, Power Query, Python, SQL, PharmXplorer, Nielsen Answers;
  • рівень англійської — від B1;
  • логічне мислення, акуратність в роботі з даними, уважність, відповідальність, розвинені комунікативні навички, гнучке мислення, проактивність та бажання розвиватися.

Життя — головна земна цінність. Приєднуйтесь до нашої команди, щоб створювати унікальні рішення, тим самим зберігати і покращувати його!

Створіть власне стабільне майбутнє. Обирайте кращу компанію для роботи. Надсилайте резюме. Ми завжди раді спілкуванню та готові відповісти на всі Ваші запитання.