Marketing Analyst
Kyiv
|
09 April 2024
Вид зайнятості: Повна зайнятість
ЮРіЯ-ФАРМ — це українська фармацевтична група компаній, котра володіє найбільшою площею виробничих потужностей в Україні. Ми вже ведемо діяльність в понад 50 країнах світу та маємо амбітні цілі ввійти в ТОП 100 світових фармацевтичних компаній.
Сьогодні, в умовах воєнного стану, не зупинившись ні на день, ми продовжуємо забезпечувати життєво необхідними лікарськими засобами та виробами медичного призначення як мирне населення, так і ЗСУ.
Запрошуємо в команду відповідального, системного Аналітика.
Пропонуємо:
- офіційне працевлаштування, можливість бронювання;
- безпечний та сучасний офіс;
- безкоштовний обід та смачний перекус;
- продукція Компанії за цінами виробника;
- щорічну відпустку тривалістю 30 календарних днів, замість 24 по КЗпПУ;
- кар'єрне зростання та горизонтальний розвиток;
- оплата профільного навчання.
Функціональні обов’язки:
- проводити регулярний та ad hoc аналіз фармацевтичного ринку, підкріплений висновками щодо динаміки та основних тенденцій ринку;
- аналізувати розвиток компанії, брендів, ефективність каналів комунікації, виявляти та оцінювати фактори, що впливають на них, висвітлювати проблеми та загрози, а також рекомендувати нові можливості для бізнесу;
- відстежувати та розуміти стратегічні кроки конкурентів (вихід лончів на ринок, зміни в цінах, каналах комунікації тощо), прогнозувати їх вплив на діяльність компанії та брендів;
- брати участь і проактивно робити свій вклад у процес планування продажів за допомогою аналізу ринку та надання рекомендацій подальшого розвитку. Проводити оцінку впливу активностей компанії на її позиції на ринку. Шукати підходи до автоматизації та оптимізації процесу планування; •
- забезпечувати якісну підтримку маркетингових інформаційних систем і баз даних, пов’язаних із прогнозуванням, аналізом та звітністю;
- розробляти та здійснювати аналітичні звіти (PBI, Excel), автоматизовувати їх.
Вимоги до кандидата на посаду:
- вища освіта (математика, статистика, економіка) та/або фармацевтична;
- досвід в аналізі фармацевтичного/fmcg ринку від 1-го року, досвід з великими базами даних та багатьма джерелами інформації;
- розуміння статистичного аналізу та моделювання, ключових методів збору інформації;
- вміння «пережовувати» дані, знаходити неочевидні причинно-наслідкові зв’язки, інсайти;
- вільне володіння — Excel, PowerPoint, бажано знання — Power BI, Power Query, Python, SQL, PharmXplorer, Nielsen Answers;
- рівень англійської — від B1;
- логічне мислення, акуратність в роботі з даними, уважність, відповідальність, розвинені комунікативні навички, гнучке мислення, проактивність та бажання розвиватися.
Життя — головна земна цінність. Приєднуйтесь до нашої команди, щоб створювати унікальні рішення, тим самим зберігати і покращувати його!
Створіть власне стабільне майбутнє. Обирайте кращу компанію для роботи. Надсилайте резюме. Ми завжди раді спілкуванню та готові відповісти на всі Ваші запитання.