Аналітик/розробник Creatio

Kyiv | 10 August 2023
Вид зайнятості: Повна зайнятість

ЮРіЯ-ФАРМ — це українська фармацевтична група компаній, яка прямує у світ.

ЄДИНА З ТОП 5 УКРАЇНСЬКИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ КОМПАНІЙ, ПОБУДОВАНА З «НУЛЯ».

ЮРіЯ-ФАРМ входить в ТОП-3 національних фармацевтичних компаній України. Володіє найбільшою площею виробничих потужностей в Україні. Веде діяльність в понад 49 країнах світу та має амбітні цілі ввійти в ТОП 100 світових фармацевтичних компаній.

На першому місці в ЮРіЯ-ФАРМ завжди є ЛЮДИ. Компанія входить в ТОП-10 найкращих работодавців України в фармацевтичній галузі.

Запрошуємо в команду Аналітика/розробника Creatio.

Пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування;
  • конкурентну оплату праці;
  • безпечний та сучасний офіс;
  • безкоштовне харчування;
  • ноутбук, корпоративний мобільний зв’язок;
  • продукція Компанії за цінами виробника;
  • щорічну відпустку тривалістю 30 календарних днів, замість 24 по КЗпПУ;
  • ка'єрне зростання та горизонтальний розвиток.

Функціональні обовязки:

  • розробка, вдосконалення та супровід функціоналу в ІТ-системах Компанії;
  • формування пропозиції щодо організації роботи бізнес-функції (підрозділи, департаменту, дирекції) за допомогою сучасних ІТ-систем, на основі власної експертизи та кращих практик, що існують у галузі та на ринку;
  • вирішення завданнь автоматизації БП клієнта у прикладних системах;
  • проведення GAP аналізу вимог, їх моделювання у системі;
  • керування проектом автоматизації із залученням підрядника;
  • організація постановки та прийому завдань підряднику з автоматизації відповідно до завдань бізнесу;
  • навчання та консультування користувачів ІТ-систем при впровадженні нового функціоналу;
  • впровадження нових рішень разом із командою професіоналів Corporate Excellence;
  • виявлення та мінімізація ризиків зниження доступності ІТ-сервісів, робота з інцидентами.

Обов'язкові знання та навички:

  • знання платформи Creatio;
  • бажано - досвід розробки та налаштування конфігурацій 1С відповідно до вимог замовника;
  • досвід автоматизації та розуміння бізнес-процесів торгівельного підприємства, виробничого підтриємства;
  • формування архітектури рішення на базі існуючих або потенційно доступних ІТ-систем щодо реалізації стратегічних бізнес-ініціатив;
  • досвід опису, моделювання та зміни прикладних бізнес-процесів;
  • вміння аналізувати бізнес-процеси замовника та пропонувати оптимальні рішення;
  • практичні навички GAP аналізу вимог та їх моделювання в системі з написанням ТЗ на доопрацювання відсутнього функціоналу, подальше тестування та здавання робіт замовникам від бізнесу за завданнями;
  • навички щодо локалізації та усунення причин некоректності даних у системі;
  • досвід збору та формалізації вимог до розробки функціоналу;
  • вміння працювати в команді для досягнення спільних цілей та результату;
  • досвід розробки та налаштування конфігурацій 1С - буде перевагою;
  • знання структури та роботи з базами даних, оптимізація запитів. Вміння писати та оптимізувати SQL-запити для вилучення даних із бази даних;
  • знання методів та технологій, досвід інтеграції з іншими системами (веб-сервіси, soap, rest, api);
  • досвід створювати документацію з розроблених рішень та налаштувань;
  • вміння ефективно спілкуватися з колегами та клієнтами, розуміти їхні потреби та вимоги;
  • здатність навчати користувачів роботі із системою та надавати їм технічну підтримку.

Рекомендовані знання та навички:

  • досвід розробки на Creati, реалізація інтеграції Creatio з іншими системами;
  • досвід реалізації рішень ”self-service”
  • розуміння принципів ITSM, ITIL, COBIT, GDP, ISO-27001
Надсилайте свій відгук!

Робимо разом свій внесок в майбутнє України, наближаючи нашу спільну Перемогу!

Зверніть увагу, стандартний процес відбору в Юрія-Фарм займає до 7 робочих днів від моменту подачі резюме. Зворотній зв’язок отримають ті кандидати, які відповідають вимогам вакансії.

Створіть власне стабільне майбутнє. Обирайте кращу компанію для роботи. Надсилайте резюме. Ми завжди раді спілкуванню та готові відповісти на всі Ваші запитання.