ЗАЯВА ГЕНЕРАЛЬНОГО ДИРЕКТОРА ТОВ “ЮРІЯ-ФАРМ” ДМИТРА ДЕРКАЧА ЩОДО РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ КАМПАНІЇ ЛІКАРСЬКОГО ЗАСОБУ “ДЕКАСАН” 21.03.2020

ЗАЯВА ГЕНЕРАЛЬНОГО ДИРЕКТОРА ТОВ “ЮРІЯ-ФАРМ” ДМИТРА ДЕРКАЧА ЩОДО РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ КАМПАНІЇ ЛІКАРСЬКОГО ЗАСОБУ “ДЕКАСАН” 21.03.2020

Нещодавня рекламно-інформаційна кампанія антисептичного лікарського препарату «Декасан» на телеканалі 1+1 викликала значний суспільний резонанс. Як генеральний директор компанії «Юрія-Фарм», я беру на себе всю відповідальність і щиро прошу вибачення за некоректно сформульований текст рекламного ролику, який був сприйнятий багатьма телеглядачами як реклама препарату, який здатен лікувати гостру респіраторну хворобу COVID 19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2.

Згідно з офіційними даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, на сьогоднішній день пошук ліків проти хвороби COVID-19 ще триває. Тому, з метою запобігання подальшому розповсюдженню некоректної інформації, офіційно повідомляємо, що препарат «Декасан» не є ліками від COVID-19. «Декасан» – це виключно антисептичний, дезінфікуючий лікарський препарат, який в даному випадку може застосовуватися виключно як засіб профілактики.

Усвідомлюючи важливість індивідуальної дезінфекції, не тільки шкіри рук, але і обличчя та слизових оболонок як заходу запобігання розповсюдження вірусу, ми з перших днів оголошення глобальної пандемії розуміли, що антисептичні препарати – не тільки нашої компанії, а й інших виробників лікарських засобів – можуть допомогти людям захистити себе і своїх близьких. На фоні загальної розгубленості та відчаю людей від того, що ліків від коронавірусу не існує, донесення інформації про препарати, які принаймні можуть допомогти не захворіти, видавалось нам особливо актуальним та важливим. Це було головною мотивацією нашої рекламної кампанії і, як ми вже зараз розуміємо, нашою головною помилкою.

Ми не вірно оцінили рівень суспільної напруженості і помилились з формулюванням наших намірів. Відчуваючи відповідальність перед нашими співгромадянами, ми припинили рекламну кампанію.

Також прийнято рішення, що весь прибуток отриманий нами від продажів Декасану за результатами проведеної рекламної компанії в десятикратному розмірі буде зарахований в спеціальний фонд гуманітарної допомоги. На сьогодні сума зазначеного фонду складає понад 10 мільйонів гривень і вже з 10.03.2020 ТОВ “Юрія-фарм” активно допомагає вітчизняним закладам охорони здоров’я.

Ця акція не скасовує нашої відповідальності. Однак, ми сподіваємось, що в такий спосіб зможемо допомогти українським лікарям протистояти подальшому розповсюдженню коронавірусу в Україні.

Також, для унеможливлення подібних комунікаційних помилок у майбутньому, керівництвом компанії прийнято рішення формулювати інформаційні та рекламні повідомлення у суворій відповідності до офіційних рекомендацій ВООЗ та Міністерства охорони здоров’я України.

Бажаю всій країні гідно пройти це випробування.

unnamed

22 Березня, 2020

Керівництво Covid-19