Зберігаємо життя в нових реаліях

Зберігаємо життя в нових реаліях

В інтерв’ю HR директора Зінченко Наталії про те, як ми організували роботу на місцях та перейшли на дистанційну форму роботи в нових реаліях.

Сьогодні весь світ переживає нелегкий період – можливу світову економічну кризу, яка супроводжується розповсюдженням вірусу.

ЮРіЯ-ФАРМ – є об’єктом критичної інфраструктури та елементом системи охорони здоров’я. Ми виробляємо та постачаємо продукцію, яка життєво необхідна закладам охорони здоров’я та населенню. ЮРіЯ-ФАРМ завжди діяла відповідно до свого призначення – зберігати людські життя в усьому світі. І в ці турбулентні часи ми ще більше відчули нашу велику відповідальність.

Ще до введення карантину в Україні ми розробили план змін та були організаційно готові до роботи в нових умовах. Ми знали, що ми як промислове підприємство, незалежно від зовнішніх умов, повинні забезпечити населення України життєво необхідними ліками. Водночас наша увага була зосереджена на забезпеченні всіх належних умов для збереження здоров’я та безпеки наших співробітників.

Завдяки тому, що в компанії діяла процесна модель управління, ми легко налагодили роботу функцій, які забезпечують безперебійну діяльність в частині ланцюга постачання: діяльність виробничих юнітів, логістики, закупівель, складів, служби збуту. Співробітники цих відділів продовжили працювати на робочих місцях. Всі інші функції були переведені в формат дистанційної роботи вдома.

Здоров’я та безпека наших співробітників на робочих місцях та вдома – це найголовніше. Забезпечити фізичне здоров’я та належний ментальний стан наших співробітників – було та залишається для нас пріоритетним завданням.

По-перше, за кошти Корпорації всі співробітники незалежно від формату роботи були забезпечені профілактичними наборами в комплекті продуктів нашого виробництва: портативний небулайзер для інгаляцій «Юлайзер», інгаляційний антисептик «Декасан», антисептичний засіб «Горостен», амінокапронова кислота.

По-друге, для вирішення оперативних завдань ми створили спеціальний комітет, задачами якого є щоденний моніторинг рівня захворюваності, надання інформаційної консультації співробітникам та передача на безоплатній основі лікарських засобів при виникненні захворювання.

По-третє, розуміючи можливі додаткові витрати співробітників, на початку введення карантину ми надали матеріальну допомогу всім співробітникам та прийняли рішення про безоплатне забезпечення лікування співробітників, в тому числі і в стаціонарі.

Як ми організували роботу на робочих місцях

Згідно з рекомендаціями МОЗ України, ми забезпечили співробітників на робочих місцях всіма необхідними засобами індивідуального захисту, посилили дезінфекційний режим, встановили тепловізори, організували санпропускні пункти. Ми розробили, виробили та встановили в приміщеннях бокси для обробки безпечним антисептиком для одягу та відкритих частин тіла співробітників.

Як ми перейшли на дистанційну форму роботи

Завдяки проектам цифрової трансформації попередніх років ми легко змогли за 1 день організувати перехід до дистанційної форми роботи вдома 40% працівників.

Всі документи зберігаються в онлайні, наради ефективно проводяться через Microsoft Teams, плануємо задачі через планувальник командних завдань Planner, використовуємо корпоративний портал та корпоративну соціальну мережу Yammer для внутрішніх комунікацій. Ноутбуками та планшетами забезпечений кожний співробітник. Тому в робочому процесі змінилось лише місцезнаходження співробітників.

Як змінились HR процеси

Нові виклики потребують нових підходів до HR процесів. Головне завдання для нас – створення умов для психологічного комфорту співробітників, незалежно від форми їх роботи, забезпечення їх поінформованості та продуктивності.

Щоб реалізовувати наше призначення – рятувати людські життя, сьогодні нам необхідно працювати ще наполегливіше та досягати ще більших результатів. Для цього ТОП менеджмент збирається кожен тиждень на оперативні наради, формує та постійно коригує план робіт, веде пошук нових ідей та розробку нових продуктів.

Підбір. Як соціально відповідальна компанія, засновник групи компаній ЮРіЯ-ФАРМ Микола Гуменюк, взяв на себе фінансовий ризик і поставив перед Топ менеджментом завдання, щоб жоден працівник не був звільнений, скорочений або відправлений у відпустку за свій рахунок в цей період.

Тому першочерговим для нас є – забезпечення умов для ефективної та безпечної роботи наших співробітників. Нові вакансії зараз ми не відкриваємо, при необхідності проводимо підбір на заміну через дистанційні канали.

Як ми інформуємо та залучаємо співробітників

В період кризи вкрай важливо забезпечити постійну відкриту комунікацію. Для того, щоб безболісно адаптувати співробітників, які перейшли на дистанційну роботу, на корпоративному навчальному порталі U-era, нами був розроблений інтерактивній дистанційних курс. В нашій корпоративній соціальній мережі Yammer ми запустили інформаційні групи:

UF Здоров’я – забезпечує актуальне інформування про поширення захворювання (або просто захворюваність) в країні, рекомендацій МОЗ та піклування про здоров’я.

Дистанційна робота вдома – допомагає ефективно організувати «нове» робоче місце, роботу в команді та підтримувати її мотивацію.

Навчання, розвиток та емоційний баланс – сприяє збереженню внутрішнього спокою співробітників, пояснює як працювати зі стресом, що читати та які мотиваційні фільми дивитись, як можна проводити дозвілля в змінених умовах, як організувати взаємовідносини у сім’ї.

Для комунікації з нашими співробітниками на виробничих ділянках ми змінили наш щомісячний друкований журнал і перетворили його на щотижневий, де інформуємо про маленькі успіхи кожного та надаємо психологічні поради.

Ми також плануємо онлайн флешмоб, присвячений Дню вишиванки та Дню захисту дітей.

Як ми допомагаємо суспільству: корпоративна соціальна відповідальність

Бути частиною Компанії, яка робить вагомий внесок у суспільство – завжди було та залишається важливим мотиваційним фактором для наших співробітників. За більш ніж 20 років свого існування, ЮРіЯ-ФАРМ завжди підтримувала медичну спільноту, але сьогодні ця підтримка набуває ще більш важливого значення.

Підтримати наших лікарів, допомогти їм зберегти своє здоров’я – такі цілі ми реалізовуємо зараз. Вже сьогодні лікувальні заклади отримали благодійну допомогу від нашої компанії в формі найбільш затребуваної і використовуваної зараз медичної продукції.

Загальна сума розподіленої благодійної допомоги, яку ЮРіЯ-ФАРМ надала більш ніж 120 лікувальним закладам для боротьби з коронавірусом понад 10 млн грн.

Надати цю допомогу Компанія змогла тільки завдяки нашим співробітникам, які самовіддано працюють та докладають ще більше зусиль, незважаючи на складність ситуації.

Джерело: GRC.ua